See English Version

از هر فرد به عنوان نویسنده مسئول حداکثر چند مقاله پذیرفته می گردد؟

هر فرد می تواند حداکثر 10 مقاله به عنوان نویسنده مسئول برای همایش ارسال نمایید.

 

نحوه ی ارایه مقالات چگونه است و مقالات برای چند داور ارسال می گردد؟ حداکثر زمان داوری چند روز است؟

هرمقاله برای 2 داور مرتبط با محور انتخابی شما ارسال میگردد اگر یکی از داوران مقاله را بپذیرد و داور دیگرمقاله را رد کند مقاله به داور سوم ارجاع داده می شود؛ هر مقاله می بایست جهت قبولی درهمایش از 2 داور پذیرش بگیرد، نحوه ارایه مقالات به صورت سخنرانی(شفاهی) وپوستری می باشد، حداکثر زمان داوری 10 روز کاری می باشد وداور ملزم است که پاسخ مقالات را اعلام نماید، در صورتی که مقاله ای نیاز به اصلاح داشته باشد ویا رد گردد دلیل رد مقاله و یا اصلاحات به نویسنده مسئول اعلام میگردد.

 

آیا می توان در همایش غیرحضوری ثبت نام کرد؟ چه تفاوتی میان گواهینامه حضوری وغیر حضوری وجود دارد، آیا کلمه غیرحضوری در گواهینامه ها ومدارک همایش درج میگردد؟

 شما می توانید به صورت غیرحضوری در همایش ثبت نام کنید، دبیرخانه همایش برای افرادی که به هردلیل اعم از مسافت طولانی وعدم امکان حضور در همایش را دارند تدابیری را جهت پذیرش مقاله این عزیزان به صورت غیرحضوری فراهم کرده است، هیچگونه تفاوتی مجددا تاکید میگردد هیچگونه تفاوتی بین گواهینامه حضوری و غیرحضوری وجود ندارد و در گواهینامه افراد غیرحضوری ومستندات آنها کلمه غیرحضوری نیز درج نخواهد شد.

 

آیا سایر نویسندگان همکار گواهینامه دریافت می کنند؟

بله! به تعداد نویسندگان گواهینامه مجزا صادر می گردد و فقط به آدرس پستی فردی که در پنل همایش ثبت نام کرده و یا به عنوان نویسنده عهده دار مکاتبات شناخته می شود، ارسال می گردد.

 

آیا همزمان با ارسال مقاله باید واریز وجه انجام داد؟ حداکثر زمان واریز وجه ثبت نام چقدراست؟

خیر در هنگام ارسال مقاله نیازی به واریز وجه ثبت نام نیست، و شما می بایست بعد از پذیرفته شدن مقاله خود واریز وجه انجام دهید، زمان واریز وجه از زمان پذیرش مقاله تا آخرین مهلت ثبت نام می باشد اما توصیه می گردد جهت هماهنگی بیشتر وتسریع امور اجرایی دبیرخانه همایش وآماده کردن گواهینامه ها و چاپ کتاب الکترونیک پژوهشگران ثبت نام خود را سریع انجام داده و به روزهای آخر ودقیقه نود موکول ننمایند.

 

مقالات چگونه ودر کجا نمایه میگردند؟

مقالات در کتاب الکترونیک همایش به صورت تمام متن چاپ میگردند. و بعد از برگزاری در سایت سیویلیکا درج و در پایگاه کنسرسیوم محتوای ملی، به نام نویسندگان مقالات نمایه و ثبت ملی خواهد شد و کد ملی (COI) (Civilica Object Identifier) به آنها اختصاص می یابد.

 

آیا مقالات به صورت کامل چاپ می گردند یا به صورت چکیده مقاله؟

دبیرخانه همایش کلیه مقالات پذیرفته شده و تایید شده توسط کمیته علمی را پس از اخذ مجوز شابک و فیپا و اعلام وصول اداره کل ارشاد اسلامی به صورت تمام متن و کامل در کتاب الکترونیک مجموعه مقالات چاپ می نمایید.

 

آیا پس از ثبت نام وپذیرش مقاله توسط کمیته علمی و واریز وجه امکان استرداد وجه ثبت نام (پس دادن وبرگرداندن وجه ثبت نام) وجود دارد؟

خیر، دقت داشته باشید قبل از واریز وجه نویسنده مسئول کلیه نویسندگان را درجریان ثبت نام قرارددهد، پس از واریز وجه ثبت نام به هیچ وجه امکان استرداد (پس دادن وبرگرداندن وجه ثبت نام) وجود نداشته و فرد نویسنده مسول حق هیچگونه اعتراضی ندارد، پس دقت لازم و کافی و هماهنگی خود جهت ثبت نام و واریز وجه داشته باشید